Ogłoszenie o pracę

Tytuł ogłoszenia
Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Tłuszczu ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze Inspektor  
Stanowisko
Inspektor  
E-mail
 
Telefon
 
Fax
 
Data składania
2022-11-25  
Data wygaśnięcia
2022-11-27  
Tagi
 
Województwo
MAZOWIECKIE  
Powiat
wołomiński  
Gmina
Tłuszcz
Miasto
Tłuszcz  
Ulica
ul. Warszawska  
Numer budynku
10  

Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Tłuszczu 
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Inspektor


1. Wymiar czasu pracy: 1 etat
2. Miejsce pracy: Ośrodek Pomocy Społecznej  w Tłuszczu ul. Warszawska 10
3. Rodzaj stosunku pracy: umowa o pracę
4. Wskaźnik zatrudnienia: w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.
5. Wymagania związane ze stanowiskiem:

a) wymagania niezbędne:
Do konkursu może przystąpić osoba, która:

1) jest obywatelem polskim,

2) posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

3) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4) cieszy się nieposzlakowaną opinią,

5) posiada wykształcenie wyższe,

6) posiada minimum pięcioletni staż pracy, w tym co najmniej trzy letni staż pracy

w jednostce sektora finansów publicznych


b) wymagania dodatkowe:


1) wiedza ogólna: znajomość przepisów prawa dotyczących funkcjonowania samorządu
terytorialnego oraz Kodeksu postępowania administracyjnego,

2) wiedza specjalistyczna z zakresu:

a) ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o dodatkach mieszkaniowych ( Dz. U. z 2021 r. poz. 2021 z poźn. zm)

b) ustawy  z dnia 5 grudnia 2014 r. o Karcie Dużej Rodziny ( Dz. U z 2021 r. pz. 1744 z późn. zm)

c) ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych ( Dz.U z 2022r. poz. 1710)

d) ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. prawo energetyczne ( Dz.U. z 2021 r.  poz. 716 z późn. zm)

3) znajomość Programu Powiatowej Karty Rodziny TAKrodzina.pl

3) umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa,

4) umiejętność biegłej obsługi komputera (w tym korzystanie z pakietu MS Office),

5) umiejętność pracy w zespole,

6) umiejętność planowania i organizacji pracy,

7) samodzielne myślenie i działanie.


6. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

 

1.Prowadzenie i realizacja Powiatowej Karty Rodziny TAKrodzina.pl.

2. Prowadzenie i realizacja Karty Dużej Rodziny.

3. Zamawianie materiałów i ponoszenie odpowiedzialności za ich realizację.

4. Prowadzenie ewidencji przebiegu pojazdu i kosztów eksploatacji samochodu.

6. Przyjmowanie i rejestracja korespondencji  w dzienniku korespondencyjnym.

7. Odbieranie i wysyłanie korespondencji.

 

7. Obsługa  ePUAP,  sytemu POMOST, SYGNITY, systemu informatycznego do obsługi Karty Dużej Rodziny.

8. Prowadzenie postępowania, przygotowywanie decyzji administracyjnych, sporządzanie list wypłat w zakresie dodatków mieszkaniowych oraz energetycznych.

9. Sprawdzanie dokumentów w zakresie określonym w art. 54.ust. 1 pkt. 3 ustawy o finansach publicznych. ( sprawdzenie pod względem merytorycznym).

10. Prowadzenie rejestru umów.

11. Prowadzenie ewidencji zamówień publicznych poniżej 10 000 zł netto.

7. Warunki pracy na stanowisku:

Praca przy komputerze, wymagająca wymuszonej pozycji ciała. Narzędzia i materiały pracy: komputer, drukarka, telefon, skaner, fax. Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych w zakresie podjazdu dla osób niepełnosprawnych. Oświetlenie w pomieszczeniach: naturalne i sztuczne.
8. Wymagane dokumenty:
1) CV - życiorys z opisem pracy zawodowej,

2) list motywacyjny,

3) wypełniony i podpisany kwestionariusz osobowy*,

4) kopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom) potwierdzona za zgodność przez kandydata,

5) kopie świadectw pracy dokumentujących wymagane doświadczenie zawodowe lub
zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania
w stosunku pracy (potwierdzone za zgodność przez kandydata),

6) podpisane oświadczenie dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie
rekrutacji na stanowisko urzędnicze w Ośrodku Pomocy Społecznej  w Tłuszczu *,

7) podpisane oświadczenie*, że kandydat:

a) posiada pełną zdolność do czynności prawnych,

b) korzysta z pełni praw publicznych,

c) nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

d) posiada obywatelstwo polskie. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.
9. Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko -Inspektor w Ośrodku Pomocy Społecznej w Tłuszczu” w terminie do dnia 25 listopada 2022 r. godz. 12.00 w Ośrodku Pomocy Społecznej w Tłuszczu  pok. nr 20 lub pocztą na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej w Tłuszczu ul. Warszawska 10 (decyduje data wpływu).
Oferty, które wpłyną do urzędu po określonym terminie nie będą rozpatrywane.
10. Inne informacje:
·Informacje o rozstrzygnięciu naboru zostaną upowszechnione w BIP oraz na tablicy ogłoszeń Ośrodka Pomocy Społecznej w Tłuszczu,
·Dodatkowych informacji udziela Joanna Jędrasik – Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Tłuszczu,
tel. (0-29) 777-52-90 , e-mail: j.jedrasik@ops.tluszcz.pl

 

 z up. Burmistrza

 /-/ Kierownik

Ośrodka Pomocy Społecznej w Tłuszczu

Joanna Jędrasik

 

*Druki do pobrania na stronie https://opstluszcz.bip.gov.pl/ w zakładce Oferty pracy jako załączniki do ogłoszenia

 

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..